تعمیرات لباس زنانه

تعمیرات لباس زنانه انواع مختلف دارد. در این مقاله قصد داریم مطالب مفیدی در ارتباط با تعمیرات، سایز کردن و تغییر مدل لباس های زنانه در اختار شما قرار دهیم.

سایز نمودن لباس های بزرگ و یا کوچک

حتما برای شما پیش آمده که هنگام خرید لباس، از لباسی خوشتان آمده باشد اما آن لباس سایز شما نباشد و در نهایت از آن لباس دل کنده و مغازه را ترک کنید. در اکثر مواقع می توانید به کمک یک خیاط ماهر لباس را سایز خودتان کنید. در اکثر مواقع در این شرایط فروشنده به شما پیشنهاد تخفیف خوب میدهد تا این لباس را بخرید. شما میتوانید این لباس را با تخفیف مناسب بخرید و به کمک خیاط با تجربه لباس را سایز خودتان کنید. داشتن یک خیاط خوب برای کسانی که اهل خرید لباس هستند و خیلی به مد علاقه دارند بسیار مهم است. 

نیاز به سایز کردن لباس در مواردی که از برند های خارجی خریداری کرده باشید بیشتر احساس میشود. سایز لباس در کشور های مختلف بر اساس ژنیک و فیزیک بدنی آن کشور ها متفاوت است. به همین دلیل اکثر ایرانیان وقتی از کشورهای دیگر لباس تهیه می کنند، و یا لباس های برند خریداری میکنند با مشکل سایز نبودن و یا ایرادات ظاهری در لباس روبرو هستند.

اما چطور می توانند لباس هایی که با قیمت های گران و گاها به دلار خریداری کردند را به راحتی به دست خیاط بسپارند؟

نکته مهم در اصلاح و یا سایز نمودن لباس آن است که ایراد و راهکار رفع آن توسط خیاط تشخیص داده شود.

اگر برای سایز کردن لباستان به خیاط مراجعه کردید، از او بخواهید به کمک سوزن لباس را در تن شما سایزتان کند. نتیجه کار را ببینید دلخواهتان می شود یا خیر؟ وقتی خیاط به کمک سوزن لباستان را سایزتان کرد، می توانید به این خیاط اعتماد کنید و لباستان را به او بسپارید

 

 

سایز کردن لباس های برند ترک

لباس های برند ترک طرفدار زیادی در بین ایرانیان دارد. کیفیت پارچه و دوخت لباس های ترک در کنار مدل های زیبا و بروز آن باعث شده مردم ایران به شدت دنبال خرید این لباس ها باشند. درست است که سایز لباس های ترک بسیار نزدیک به سایز های ایران می باشد. اما باز هم در بعضی مواقع لازم است کمی لباس سایز شود تا زیبایی لباس ترک نمایان شود.

عرش مزون با مدیریت آقای عادل شهریور، به صورت کاملا حرفه ای و اورجینال لباس های شما را سایز تن تان می نماید. برای مشاوره و راهنمایی می توانید با این شماره تماس بگیرید.
09358282082